Pages

Monday 4 February 2013

Short Segmen by Nurirwane & Miwaa

Habis sahaja penulis buat entri untuk giveaway, masuk pulak satu komen di entri giveaway tadi dan dijemput untuk join segmen pulak.

Penulis ambil keputusan untuk join juga short segmen ini. Syarat-syaratnya agak berat juga tapi jika anda semua tak kisah, bolehlah join sama dengan klik pada banner dibawah.



SYARAT-SYARAT yanvg dikenakan:-

  1. Wajib follow blog penganjur segmen Candy Garden (Done) dan //Pendek Awesome (Done).
  2. Wajib buat 1 entry "Short Segmen by Nurirwane & Miwaa" (Done).
  3. Wajib tempek banner yang "cantik'' tu di entry korang, dan linkkan banner tersebut ke entry ini (Done).
  4. Wajib tag paling sikit 3 kawan blogger's korang. Penulis tagged (a) Santai Leeza (b) Mia Liana (c) Maria Elena (d) Hanis Zalikha. Sorrylah yek pada yang saya tagged ni. Dah syarat segmen ni macam ni, nak buat cam ne. Tiada paksaan untuk join sama. Hehehe..
  5. Wajib follow/like semua sponsor sebab mereka yang berikan awak, awak, awak dan awak hadiah (AKAN DI PERIKSA). - Follow blog sponsor (Done). Like sponsor's facebook page (Done). Follow Twitter sponsor (cannot be Done since penulis tiada akaun Twitter).
  6. Paste link entry korang di comment box entry ini SAHAJA (Done).
Ada 65 hadiah untuk 65 pemenang. Tarikh mula segmen adalah pada 2hb Februari 2013 dan akan berakhir pada 9hb Februari 2013. Penganjur akan umumkan pemenang pada 10hb Februari 2013.

Sekian.

Sent from my Samsung mobile device via Celcom Mobile Internet.

7 comments:

  1. hmmm... terima kasih ya tag mia...

    ReplyDelete
  2. Terima kasih sudi join ;) Promote untuk dapat hadiah top refferal yahh! Good luck ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama-sama cuma tak berapa pasti macam mana nak promote.

      Delete
  3. dari segmen yang sama . :)

    http://www.cikfie.com/2013/02/short-segmen-by-nurirwane-miwaa.html

    ReplyDelete

  4. Jom join Mega Exclusive Giveaway!! Banyak hadiah yg menarik dah AWESOME seperti Single Shoulder Bag,Baju Wanita,Topup RM3, shawls dan banyak lagi. www.nurainsyahirah.my/2013/01/mega-exclusive-giveaway.html

    ReplyDelete

TERIMA KASIH diucapkan atas komen anda. Setiap komen akan dibalas dengan kadar segera. Klik pada checkbox "Notify me" untuk baca balasan dari saya atau komen dari pengunjung lain. Sila berkunjung lagi.