Pages

Friday 8 February 2013

Man Utd juara EPL ke-19?


Masih awal untuk memperkatakan siapakah yang bakal menjadi juara untuk English Premiere League (EPL).

Manchester United (Man Utd) akan beraksi pada hujung minggu ini menentang Everton di Old Trafford. Kedudukan di tangga teratas dengan Man Utd yang mempunyai kelebihan 9 mata meninggalkan pesaing terdekat, Manchester City (Man City - noisy neighbours) adalah calon yang disebut-sebut untuk menjadi juara EPL yang mana akan menjadi juara yang ke-19.

Walaupun begitu, Wayne Rooney tidak mahu membuat ramalan awal tentang Man Utd dimahkotakan sebagai juara EPL untuk musim ini lagi. Biarlah sehingga ke perlawanan yang betul-betul menentukan siapa yang menjadi juara. Aku pun tak nak buat apa-apa ramalan sebab dengan baki perlawanan yang tinggal 13 perlawanan lagi, kemungkinan besar boleh berlaku keputusan yang upset dan tidak dijangka-jangka.

"Results are the most important thing now," he (Rooney) said. "Look at Manchester City against QPR. They should have got the win, had a lot of chances but ended up dropping two points."

Manchester United defender Rafael appreciates Everton will be tough opponents on Sunday but the Brazilian is fully focused on taking another step towards regaining the Barclays Premier League crown.

Berikut adalah butiran perlawanan seterusnya untuk Man Utd.

Manchester United vs Everton
(Ramalan: MANU 3-2 EVE)
Tempat: Old Trafford.
Tarikh : 11hb Februari 2013 (Isnin)
Masa: 00:00 (GMT +8)

Aku akan saksikan perlawanan ini di area Besut, Terengganu. Ada kenduri kahwin sepupu di sana hujung minggu ini. Harap-harap ada la kedai-kedai kopi kat sana yang pasang Astro dan ambik pakej sukan. Kalau tak, terpaksalah tengok live streaming guna handphone dengan harapan line internet kat sana cantik.

Sekian.

No comments:

Post a Comment

TERIMA KASIH diucapkan atas komen anda. Setiap komen akan dibalas dengan kadar segera. Klik pada checkbox "Notify me" untuk baca balasan dari saya atau komen dari pengunjung lain. Sila berkunjung lagi.