Pages

Sunday 20 January 2013

MAYBANK Malaysia Open 2013 Final

Hari ni aku tak pergi ke stadium untuk menyaksikan perlawanan akhir. Tiket ada tapi rasa malas pulak nak pergi stadium sebab game tak best. Boleh tengok kat tv aje.





Lagipun hari ni aku sibuk dengan basikal anak, repair lampu bilik Syafiq dan bilik Allya dan malam nanti aku plan nak bawa isteri makan malam istimewa sempena menyambut hari jadinya yang lepas.

Game yang aku sempat tengok kat tv hanyalah game antara Lee Chong Wei (LCW) vs Sony Dwi Kuncoro (SDK). Game lain tak sempat nak tengok.

First game memang memihak kepada LCW. SDK tidak tentu arah dengan serangan smash dan drop shot dari LCW. Banyak pukulan dari LCW yang membuat SDK mati langkah.

Second game lagi lah SDK langsung tak melawan. Macam senang sangat LCW tewaskan SDK. Sekejap sangat.

Keputusan penuh perlawanan.



Itulah sahaja entry untuk petang ini.
__
Sent via Samsung Mobile

No comments:

Post a Comment

TERIMA KASIH diucapkan atas komen anda. Setiap komen akan dibalas dengan kadar segera. Klik pada checkbox "Notify me" untuk baca balasan dari saya atau komen dari pengunjung lain. Sila berkunjung lagi.