Thursday, 22 April 2010

Wife ke China.

Hari ni wife ke China ikut rombongan rakan sepejabat. Bangun awal pukul 4.00am untuk bersiap. Pukul 5.00am bertolak ke KL Sentral sebab berkumpul di sana pukul 5.30am. Around 5.15am dah sampai sebab jalan tak jem. Kalau tak kerana hujan, rasanya 10 minit pun boleh sampai.

Sebelum bertolak, berkali-kali dia duk pesan buat itu, buat ini, baju anak, etc etc.. Dia duk pesan tu sebab takut aku terlupa, yang sememangnya aku ni pelupa. Nasib baik mak mertua datang untuk membantu. Kalau tak de mak mertua, huru-hara jadinya.

Wife akan berada di China selama 5 hari. Isnin balik Malaysia. Aku ambik cuti setengah hari nanti sebab nak gi ambik dia kat KLIA.

No comments:

Post a Comment

TERIMA KASIH diucapkan atas komen anda. Setiap komen akan dibalas dengan kadar segera. Klik pada checkbox "Notify me" untuk baca balasan dari saya atau komen dari pengunjung lain. Sila berkunjung lagi.