Pages

Wednesday 14 April 2010

Pendrive 1Malaysia

Semalam aku iklankan satu produk 1Malaysia di Mudah.my. Ianya adalah satu produk pendrive yang boleh simpan data berkapasiti 4GB. Aku baru je berjinak-jinak dengan bisnes online ni.

Hasil dari pengiklanan itu, respon terhadap produk ni sungguh menggalakkan. Maklumlah design dia 1Malaysia yang sekarang ini hangat diperkatakan. Produk ini sesuai untuk dijadikan souvenier kepada staff, client, rakan-rakan diluar negara, atau sebagainya.

Di Mudah.my anda boleh search for "Pendrive 1Malaysia" dan anda akan jumpa dengan iklan yang saya masukkan.

Kepada yang berminat, bolehlah hubungi saya di alamat email amirofie[at]gmail[dot]com. Nyatakan nama, alamat penghantaran, nombor phone (jika mahu), dan kuantiti tempahan. Cara pembayaran dan penghantaran, akan dibincangkan selepas menerima tempahan dari anda.

Serba sedikit mengenai produk ini:-
Harga: RM45.00
Kapasiti: 4GB
Aksesori: Lanyard (tali) diberikan secara percuma.
Casing Pendrive 1Malaysia: Tambahan RM3 setiap satu.

Sekian.
----------
Sent from my nokia device.

No comments:

Post a Comment

TERIMA KASIH diucapkan atas komen anda. Setiap komen akan dibalas dengan kadar segera. Klik pada checkbox "Notify me" untuk baca balasan dari saya atau komen dari pengunjung lain. Sila berkunjung lagi.