Pages

Sunday 11 April 2010

Tolong adik buat blog

Semalam aku sekeluarga pulang ke kampung mertua di Semenyih. Alhamdulillah, Mak dan Abang Jamal sihat walafiat. Sempat jugak tengok bola final Piala FA antara Negeri Sembilan dan Kedah tapi tak tengok habis. Lepas dinner baru bertolak ke Gombak.


Lebih kurang pukul 11.30pm aku hantar Syafiq ke rumah parents aku sebab dia dan sepupunya akan ikut atuk dia ke surau untuk belajar ngaji lepas subuh. Sebelum aku sempat balik, Apit, adik aku mintak tolong ajar buat blog untuk aktiviti dia masa di maktab perguruan. So dalam masa lebih kurang 2 jam aku duk ajar maka terhasillah blog dia tu. Alamat blog dia macam ni hafidzrofie.blogspot.com .


Hari ni aku tengok dia dah masukkan hasil kerja masa dia di maktab perguruan tu. Selamat maju jaya untuk Apit dalam bidang professional yang diceburinya itu.

No comments:

Post a Comment

TERIMA KASIH diucapkan atas komen anda. Setiap komen akan dibalas dengan kadar segera. Klik pada checkbox "Notify me" untuk baca balasan dari saya atau komen dari pengunjung lain. Sila berkunjung lagi.