Thursday, October 25, 2012

Aqil (3) & Danish (1+)




Gambar Aqil & Danish pakai kepala beruang panda yang Mummy beli masa trip ke China dulu.

Danish mula-mula tak nak pakai. Siap nangis-nangis lagi tapi lama-lama bila tengok abang dia, Aqil, pakai jugak, dia pun OK. Sampaikan tidur pun masih pakai kepala beruang panda tu.

Aqil macam biasa selagi Danish nangis, selagi tulah dia akan sakat si Danish ni.

Sekian.

No comments:

Post a Comment

TERIMA KASIH diucapkan atas komen anda. Setiap komen akan dibalas dengan kadar segera. Klik pada checkbox "Notify me" untuk baca balasan dari saya atau komen dari pengunjung lain. Sila berkunjung lagi.