Pages

Sunday 29 April 2012

Lawatan ke kilang oleh Irfan


Pada hari Jumaat yang lepas, tadika Irfan, Tadika Titian Sayang, telah mengadakan lawatan sambil belajar ke kilang Vitagen. Irfan sangat excited sekali dengan lawatan ini. Seperti tahun lepas semasa dia berumur 5 tahun, lawatan seperti ini juga diadakan tetapi masa tu ke kilang Gardenia.


Irfan telah berpesan kepada penulis dan isteri tentang lawatan ini berkali-kali sebelum tidur pada malam sebelumnya untuk kejut bangun awal pada pagi esoknya.

Seperti yang dijanjikan, kami telah mengejutnya awal pagi dan Irfan begitu pantas sekali bersiap untuk ke sekolah tadikanya. Walaupun pada hari-hari lain Irfan memang mudah bangun dan bersiap untuk sekolah tapi pada pagi hari lawatan tu tanpa disuruh untuk mandi dan bersiap, dia dengan pantasnya bangun, mandi, bersiap dan bersedia untuk ke sekolah.


Irfan cukup gembira sekali dengan lawatan itu hasil dari lawatan tersebut, semua pelajar tadika itu telah dihadiahkan satu pek vitagen. Irfan membawa pulang dan dikongsikan dengan abang, kakak serta adik-adiknya.

--
sent via samsung mobile

No comments:

Post a Comment

TERIMA KASIH diucapkan atas komen anda. Setiap komen akan dibalas dengan kadar segera. Klik pada checkbox "Notify me" untuk baca balasan dari saya atau komen dari pengunjung lain. Sila berkunjung lagi.