Pages

Sunday 22 January 2012

Colmar Tropicana


Hari ni aku bawa isteri dan anak-anak untuk berjalan-jalan di Colmar Tropicana yang terletak di Bukit Tinggi sempena cuti Tahun Baru Cina. Perjalanan lebih kurang 1 jam kalau dari Tol Gombak. Nasib baik jalan clear dan tak sibuk dengan kenderaan yang menghala ke pantai timur untuk bercuti di kampung.

Kami bertolak dari rumah lebih kurang dalam pukul 12pm dan sampai di tempat yang dituju lebih kurang pukul 1pm. Bayaran untuk masuk ke Colmar Tropicana ni adalah RM12 untuk dewasa dan RM8 untuk kanak-kanak yang berumur dari 4 tahun hingga 12 tahun.

Sebenarnya sudah beberapa kali kami ke sini tapi dengan jumlah family yang berlainan. Pertama kali kalau tak silap semasa Irfan masih baby. Kali kedua pula semasa Aqil masih baby. Dan kali ini iaitu kali ketiga masa Danish masih baby.

Basically tak banyak yang berubah sejak pertama kali ke sini cuma saja je nak bawak anak-anak berjalan-jalan dan bergambar sahaja.

Sekian.



























No comments:

Post a Comment

TERIMA KASIH diucapkan atas komen anda. Setiap komen akan dibalas dengan kadar segera. Klik pada checkbox "Notify me" untuk baca balasan dari saya atau komen dari pengunjung lain. Sila berkunjung lagi.