Saturday, June 21, 2008

Makan kat luar

Aku dan wife bawak bebudak makan-makan kat KFC Wangsa Maju. Dorang dah lama tak makan kat KFC. Asyik makan kat McD aje.

Irfan tak sabar-sabar nak main benda ni. Kat sebelah kiri dia tu adalah Allya.

Lepas je habis makan terus berlari keluar dari KFC dan panjat benda ni.

Abang dia pun tak ketinggalan. Dia pun nak main jugak.

No comments:

Post a Comment

TERIMA KASIH diucapkan atas komen anda. Setiap komen akan dibalas dengan kadar segera. Klik pada checkbox "Notify me" untuk baca balasan dari saya atau komen dari pengunjung lain. Sila berkunjung lagi.