Wednesday, October 8, 2008

Allya's sports day 2008

Hari ni tadika Allya mengadakan sukan tahunan. Allya mengambil 2 bahagian iaitu lari sambil tolak bola hoki dengan kayu hoki dan lari zig zag sambil membawa bola. Kedua-dua acara, pasukan Allya dapat no.1.

Jumlah kutipan mata untuk keseluruhan rumah Biru yang rendah menyebabkan Rumah Biru mendapat tempat yang ketiga.

Allya berbaris untuk marching bersama Rumah Biru
Irfan pun sempat jugak nak marching macam kakak dia.
Allya beraksi dalam acara lari zig zag sambil membawa bola. Allya dapat no.1.
Congratulation Allya. Mummy and Daddy proud of you.

Pasukan Rumah Biru Allya dapat no.3 secara keseluruhan. Tak pe lah Allya. Mummy and Daddy tau Allya dah buat yang terbaik cuma pasukan lain lagi handal. Next year masa 6 tahun nanti Allya cuba lagi, OK.

No comments:

Post a Comment

TERIMA KASIH diucapkan atas komen anda. Setiap komen akan dibalas dengan kadar segera. Klik pada checkbox "Notify me" untuk baca balasan dari saya atau komen dari pengunjung lain. Sila berkunjung lagi.