Pages

Monday 2 May 2011

Gambar-gambar lama

Gambar-gambar ni aku ambil sekitar tahun 2007. Kesemua gambar ini sudah tiada dalam simpanan harddisk aku sebab pernah 2, 3 kali laptop terpaksa reformat. Hilang habis gambar-gambar lama. Masa tu belum beli portable harddisk.

Tadi aku browse flickr page dah jumpa gambar-gambar lama ni dan aku save terus dalam komputer dan dalam portable harddisk.

Saje aku upload ke sini supaya boleh jadi kenangan di hari tua. Tersenyum sendiri dan rasa sebak bila tengok gambar-gambar dorang ni semua. Terkenang bagaimana aku dan isteri melayan kerenah mereka dalam proses mereka membesar.

-----sent from my htc.android device-----

No comments:

Post a Comment

TERIMA KASIH diucapkan atas komen anda. Setiap komen akan dibalas dengan kadar segera. Klik pada checkbox "Notify me" untuk baca balasan dari saya atau komen dari pengunjung lain. Sila berkunjung lagi.